24/7 Service

Uw lift is onze zorg!

ORA Liften is ISO9001-2015 gecertificeerd waardoor uw lift slechts 2 maal per jaar gekeurd dient te worden door uw controleorganisme (E.D.T.C.).Gepland preventief onderhoud en service zijn essentieel voor alle mechanische systemen en liften zijn geen uitzondering.Onze 24/24 service via onderhoudscontracten verzekert een goede en duidelijke dienstverlening. Door ons preventief onderhoudsplan kunnen wij mogelijke defecten vroegtijdig lokaliseren.

Storingen en herstellingen kosten u geld. Daarom is het belangrijk dat u beschikt over een team van experts die regelmatig uw lift nakijken. ORA Liften staat in voor een goede, betrouwbare en veilige werking van uw liftinstallatie. Wij bieden 3 verschillende preventieve onderhoudscontracten aan waardoor u steeds een contract kan kiezen dat voldoet aan uw behoeften.

Onze 3 standaard onderhoudscontracten zijn de volgende:

Halve omnium

Bovenop de service van het “preventief onderhoud” , geniet u van het vernieuwen van de meest voorkomende onderdelen die lijden onder de normale slijtage.

Preventief onderhoud

Onderhoud en 24u depannage waarbij enkel de courante onderhoudsmiddelen in het contract zijn inbegrepen. Dit contract wordt het meest gekozen voor privé gebouwen.

Omnium

Hierbij zijn alle onderdelen zelfs de volledige deuren en machines inbegrepen in het contract. Dit contract wordt gekozen door overheden die jaarlijks een vast budget hebben en zich hier strikt aan wensen te houden.

Alvorens een onderhoudscontract wordt afgesloten wordt steeds vrijblijvend een plaatsbezoek uitgevoerd voor het opmaken van een technisch dossier. Enkel de liften waar we gegarandeerd wisselstukken van hebben komen in aanmerking om opgenomen te worden in ons onderhoudspark. Voor de exacte voorwaarden kan u contact opnemen met ons sales afdeling tijdens de kantooruren op 03/218.45.73 of per mail info@oraliften.be .